Friday, December 02, 2011

168: Figure - Figma/PVC: Some Preview of FIgma BRS 2035 and Mikumo MIku LOL ver



以遊戲版的 "Black★Rock Shooter 2035" (簡稱BRS 2035)為造型所製作的figma人偶,終於要在這個月發售了!!! 相信不少在台灣的玩家也已經迫不及待的等待到貨了,在那之前再來欣賞一下她帥氣的英姿吧!!!

如旋風般席捲動漫圈的Black★Rock Shooter(黑岩射手), 原本只是出現在NICONICO上的同名原創曲”ブラック★ロックシューター”中的角色,但是挾著音樂和人物造型的高人氣,除了推出動畫外還製作了遊戲。
如前面所說,和先前推出的"figma BRS"不同的是,這次是以遊戲版的造型為主,因此名稱中加上了象徵遊戲裡2035年作為區分。



和之前的不同是,遊戲版的BRS有著類似飛機的機翼,頭髮和衣裝上的設計也不太一樣,連武器「Black Blade」和「★Rock Cannon」都有差異,就算是買過前版本也不會覺得失望的~~(*゜ー゜)b

至於從官方放出的圖片中可以看到,背後的機翼也是可動的,非常的不錯呢
這樣看起來這次的BRS感覺比先前的還要帥氣呢!!\(‵ Д ´)ノ 連肚肚上的盲腸疤都改成條碼的造型,只可惜胸部方面還是不長進,不過既然是要飛那風阻還是小一點的好(΄◉◞౪◟◉`)




**Bonus background microfiber cloth**

If you order this Miku figure in Hobby Stock, you will get a bonus Background Microfiber Cloth (200mmx255mm). Hobby Stock will not ship outside of Japan, so if you want to get bonus background, you can order her here at Hobby Stock with your proxy service.




——Description from Manufacturer——

Hobby Stock Miku Hatsune figure series “Mikumo” is releasing its 3rd lineup!

The lineup joining Miku is from “LOL -lots of laugh-”, a clip which won popularity from many users with its high quality music and animation!
Cute Miku based in pastel color and sweets is a must see!















Happy OTAKU-ing !? *cough* *cough*

Reiya 零夜 (Jo)

AHA's FB Page:
http://www.facebook.com/pages/AHA-Yorukaze/202811126457323?sk=wall

Please feel free to drop by Rangsangmas Hobby Shop's Facebook page:
http://www.facebook.com/pages/RANGSANGMAS-HOBBY/124295764282020?sk=wall&filter=1#

1 comment: